Sepetiniz henüz boş!
Sepete Bak Ödeme Yap
Sepet Toplamı: 0.00 ₺

TAR-PAZ A.Ş.




Çelik Gıda Pazarlama olarak 1994'den günümüze TOKAT ve ilçelerine TAR-PAZ A.Ş. markasının ürünlerinin dağıtımı üstlenmekteyiz.

TAR-PAZ A.Ş.

Tar-Paz A.Ş. Hakkında

Tariş Üzüm Birliği, Türkiye'de kooperatifçiliğin tarihsel gelişim sürecinde oldukça seçkin ve onurlu bir yer tutmakta ve kökleri 1930’lu yıllara kadar uzanmaktadır.

Ülkemizin en köklü tarımsal kooperatiflerinden biri olan Tariş Üzüm Birliği, günümüzde ürettiği ve ihraç ettiği kuru üzüm ile Türkiye'nin en büyük çekirdeksiz kuru üzüm alıcısı ve ihracatçısı konumundadır.

Dünya piyasalarında önemli bir yeri olan egenin çekirdeksiz kuru üzümü vazgeçilmez bir ihraç ürünüdür. Uygun iklimi, verimli toprağı ve üreticinin alınteri ile üretilen bu çok özel gıda maddesi Manisa Alaşehir’de kurulan dev tesislerde işlenmektedir.

Son sistem teknolojik ekipmanlarının yanı sıra ahşap meşe fıçılarda sirke üretiminin yapıldığı, sirke pekmez işletmesinde sirke, pekmez, limon sosu, şalgam suyu, nar ekşisi sosu, balsamik sirke, fıçı sirke ve dökme alkol sirkesi üretimi yapılmaktadır.

Tariş Üzüm Birliği, üretiminde kaliteyi ve teknolojiyi birleştirerek, markalaşma sürecini tamamlamış ve üretmiş olduğu ürünlerin satış ve pazarlamasını gerçekleştirmek üzere Tariş Üzüm Pazarlama ve Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.’i kısa adıyla TARPAZ‘ı kurmuştur.

TARPAZ Ananonim Şirketi Türkiye genelindeki pazarlarda, tüm satış kanallarında ve noktalarda ürünlerin bulundurulması ve tanıtılmasının yanı sıra merkezi ve bölgesel satış ekipleri ve muhtelif bölgelerde faaliyet gösteren 30’u aşkın bayisi ile toptan ve yarı toptan kanalları kullanarak dağıtım yapısını her geçen gün güçlendirmekte ve geliştirmektedir.

TARPAZ Ananonim şirketi olarak ürünlerimizin raf payını arttırmak için bünyemizde oluşturulan pazarlama birimimiz; gerek görsel ve gerekse yazılı basına vermiş olduğu reklamlar ile gerekse ulusal ve yerel marketlerde görev alan raf destek ekibileri ile satışa destek sağlamakta ayrıca tüketicilere yönelik olarak düzenlenen tat panelleri ve fuar organizasyonlarındaki katılımlarla tanıtım faaliyetini desteklemektedir.

Profesyonel satış ekibi yapılan toplantılarda satış arttırıcı tedbirlerin yanısıra piyasalardaki değişikliklere anında müdahale etme imkanını bulmaktadır. Bayiler sürekli ziyaret edilmekte ürünlerin sirkülasyonunda ve kanallara tam anlamıyla dağılımında problem yaşanmaması sağlanmaktadır.

Tariş Üzüm Birliğine ait 36.000 m²'si kapalı olmak üzere 53.000 m²'lik alanda faaliyetini sürdüren TARPAZ A.Ş dış hava koşullarından olumsuz etkilenmeyecek şekilde modern olarak tasarlanmış depolarında portföyündeki her çeşit üründen yeterli stok bulundurarak satış kanallarında problem yaşanmamasına özen göstermektedir. Geniş araç filosuyla farklı nitelik ve kapasitelerde mal taşıyabilme gücüne sahip TARPAZ A.Ş, Tariş’in “Üreticiden Tüketiciye En Kısa Yol” ilkesiyle, Kaliteli, Doğal ve Sağlıklı ürünlerini tüketicilerine sunmaya hızla devam etmektedir.